
Julius Meinl
O PROJEKTU
Ko pomislimo na kavarniško kulturo in pisanje poezije, ju bržkone povežemo s kavno znamko Julius Meinl, ki dandanes velja za sinonim mecenstva pesnikov in pisateljev. Najbolj prepoznavna marketinška aktivnost Juliusa Meinla je vsekakor vsakoletna iniciativa “plačaj z verzom”, ki jo organizira na svetovni dan poezije po številnih kavarnah po svetu in omogoča gostom, da svoje kave ne plačajo z denarjem, pač pa s pisanjem pesmi. A vendar se Julius Meinl prizadeva za ohranjanje pesništva še v obliki številnih drugih projektov. Kot na primer z izdajo pesniških zbirk pesnikov, ki so že uveljavljeni in pa tudi tistih, ki to počnejo zgolj iz ljubiteljstva.
Julius Meinl
O PROJEKTU
Ko pomislimo na kavarniško kulturo in pisanje poezije, ju bržkone povežemo s kavno znamko Julius Meinl, ki dandanes velja za sinonim mecenstva pesnikov in pisateljev. Najbolj prepoznavna marketinška aktivnost Juliusa Meinla je vsekakor vsakoletna iniciativa “plačaj z verzom”, ki jo organizira na svetovni dan poezije po številnih kavarnah po svetu in omogoča gostom, da svoje kave ne plačajo z denarjem, pač pa s pisanjem pesmi. A vendar se Julius Meinl prizadeva za ohranjanje pesništva še v obliki številnih drugih projektov. Kot na primer z izdajo pesniških zbirk pesnikov, ki so že uveljavljeni in pa tudi tistih, ki to počnejo zgolj iz ljubiteljstva.


Za Julius Meinl smo v 2019 in 2020 zasnovali dve publikaciji pesniških zbirk in upamo, da jih bo v prihodnje še več!

Ilustracije po meri za zloženko “V meni je sonce”


