
Vaša prva vizualna asociacija na besedo “trajnost” je?
Klišeji. Za katere danes vemo, da ne delujejo. Vprašanje je, ali sploh kdaj so.

»A še nisi videl inteligentne denarn’ce, al’ kva?«
Potrošnikova denarnica še nikoli doslej ni imela takšne odgovornosti.

Dinozaver vstopi v palačo Združenih narodov
Kampanja, ki odpira veliko večjo razpravo, kot je sporočilo “z naskokom najstarejšega govorca - dinozavra”, kot so povzeli na POP TV.

Skoraj polovica si jih preprosto želi mir!
V katero polovico počitnikarjev sodite?

CO2e = nova valuta
Podnebna trgovina, kjer se plačuje zgolj s klimatsko valuto CO2e.

Kje začeti?
Kje je najbolj smiselno začeti. In kako, seveda.

Greenwashing
Koliko časa poznamo v Sloveniji termin zeleno zavajanje?

Saditi ali ne saditi?
Sajenje dreves samo po sebi ne spodbuja trajnostnega ravnanja potrošnika.

Tony’s Chocolonely
Primer dobre trajnostne znamke z jasnim smislom obstoja in aktivno, vplivno vlogo.

e-mobilnost
E-mobilnost je korak v trajnostno poslovanje.

Vaša prva vizualna asociacija na besedo “trajnost” je?
Klišeji. Za katere danes vemo, da ne delujejo. Vprašanje je, ali sploh kdaj so.

»A še nisi videl inteligentne denarn’ce, al’ kva?«
Potrošnikova denarnica še nikoli doslej ni imela takšne odgovornosti.

Dinozaver vstopi v palačo Združenih narodov
Kampanja, ki odpira veliko večjo razpravo, kot je sporočilo “z naskokom najstarejšega govorca - dinozavra”, kot so povzeli na POP TV.

Skoraj polovica si jih preprosto želi mir!
V katero polovico počitnikarjev sodite?

CO2e = nova valuta
Podnebna trgovina, kjer se plačuje zgolj s klimatsko valuto CO2e.

Kje začeti?
Kje je najbolj smiselno začeti. In kako, seveda.

Greenwashing
Koliko časa poznamo v Sloveniji termin zeleno zavajanje?

Saditi ali ne saditi?
Sajenje dreves samo po sebi ne spodbuja trajnostnega ravnanja potrošnika.

Tony’s Chocolonely
Primer dobre trajnostne znamke z jasnim smislom obstoja in aktivno, vplivno vlogo.

e-mobilnost
E-mobilnost je korak v trajnostno poslovanje.

Vaša prva vizualna asociacija na besedo “trajnost” je?
Klišeji. Za katere danes vemo, da ne delujejo. Vprašanje je, ali sploh kdaj so.

»A še nisi videl inteligentne denarn’ce, al’ kva?«
Potrošnikova denarnica še nikoli doslej ni imela takšne odgovornosti.

Dinozaver vstopi v palačo Združenih narodov
Kampanja, ki odpira veliko večjo razpravo, kot je sporočilo “z naskokom najstarejšega govorca - dinozavra”, kot so povzeli na POP TV.

Skoraj polovica si jih preprosto želi mir!
V katero polovico počitnikarjev sodite?

CO2e = nova valuta
Podnebna trgovina, kjer se plačuje zgolj s klimatsko valuto CO2e.

Kje začeti?
Kje je najbolj smiselno začeti. In kako, seveda.

Greenwashing
Koliko časa poznamo v Sloveniji termin zeleno zavajanje?

Saditi ali ne saditi?
Sajenje dreves samo po sebi ne spodbuja trajnostnega ravnanja potrošnika.

Tony’s Chocolonely
Primer dobre trajnostne znamke z jasnim smislom obstoja in aktivno, vplivno vlogo.

e-mobilnost
E-mobilnost je korak v trajnostno poslovanje.