»Nič, kar naredim, ni v redu!«
Takšno izjavo bi verjetno najbolj pričakovali v kakšni razgreti debati med dvema zakoncema ali pa morda v besednem dvoboju z otrokom.
Saj gastronomija je ženskega spola, kajne?
Nežna roza marelična barva, v ogledalu se lesketa lepota drhtečega cvetja, estetsko opremljena miza čaka goste. Na kaj pomislite ob tem opisu?
Naj bo »meta« v metavesolju tista izvorna meta*, ki jo potrebujemo
Živimo in delujemo v obdobju, ki ga mediji radi poimenujejo »The Great REthink«.
Kako celostna je vaša znamka in zakaj bi to morala biti?
Živimo in delujemo v obdobju, ki ga mediji radi poimenujejo »The Great REthink«.
Kako bi pa vi porabili dodatni dan?
Pred prihodom poletja se že tradicionalni zaključni šprint sprevrača v nekontrolirani stampedo, ki marsikdaj prestopi meje spoštljivega poslovnega odnosa.
SDG ali ESG ali kaj drugega?
Praktično vsak članek s področja trajnosti, ki ga v zadnjem letu ali dveh primeš v roke, se začne s stavkom, da je gospodarstvo gonilo trajnostne preobrazbe
Vaša prva vizualna asociacija na besedo “trajnost” je?
Klišeji. Za katere danes vemo, da ne delujejo. Vprašanje je, ali sploh kdaj so.
Zdaj je čas za zelene dogodke
Končno, lahko rečem. Pred nami je sezona dogodkov. V živo.
»A še nisi videl inteligentne denarn’ce, al’ kva?«
Potrošnikova denarnica še nikoli doslej ni imela takšne odgovornosti.
“Dobro življenje” lahko zgradimo, a to ne sme biti cilj
Prihaja leto, ko na drugi strani pogleda na bo več tako megleno …
»Nič, kar naredim, ni v redu!«
Takšno izjavo bi verjetno najbolj pričakovali v kakšni razgreti debati med dvema zakoncema ali pa morda v besednem dvoboju z otrokom.
Saj gastronomija je ženskega spola, kajne?
Nežna roza marelična barva, v ogledalu se lesketa lepota drhtečega cvetja, estetsko opremljena miza čaka goste. Na kaj pomislite ob tem opisu?
Naj bo »meta« v metavesolju tista izvorna meta*, ki jo potrebujemo
Živimo in delujemo v obdobju, ki ga mediji radi poimenujejo »The Great REthink«.
Kako celostna je vaša znamka in zakaj bi to morala biti?
Živimo in delujemo v obdobju, ki ga mediji radi poimenujejo »The Great REthink«.
Kako bi pa vi porabili dodatni dan?
Pred prihodom poletja se že tradicionalni zaključni šprint sprevrača v nekontrolirani stampedo, ki marsikdaj prestopi meje spoštljivega poslovnega odnosa.
SDG ali ESG ali kaj drugega?
Praktično vsak članek s področja trajnosti, ki ga v zadnjem letu ali dveh primeš v roke, se začne s stavkom, da je gospodarstvo gonilo trajnostne preobrazbe
Vaša prva vizualna asociacija na besedo “trajnost” je?
Klišeji. Za katere danes vemo, da ne delujejo. Vprašanje je, ali sploh kdaj so.
Zdaj je čas za zelene dogodke
Končno, lahko rečem. Pred nami je sezona dogodkov. V živo.
»A še nisi videl inteligentne denarn’ce, al’ kva?«
Potrošnikova denarnica še nikoli doslej ni imela takšne odgovornosti.
“Dobro življenje” lahko zgradimo, a to ne sme biti cilj
Prihaja leto, ko na drugi strani pogleda na bo več tako megleno …
»Nič, kar naredim, ni v redu!«
Takšno izjavo bi verjetno najbolj pričakovali v kakšni razgreti debati med dvema zakoncema ali pa morda v besednem dvoboju z otrokom.
Saj gastronomija je ženskega spola, kajne?
Nežna roza marelična barva, v ogledalu se lesketa lepota drhtečega cvetja, estetsko opremljena miza čaka goste. Na kaj pomislite ob tem opisu?
Naj bo »meta« v metavesolju tista izvorna meta*, ki jo potrebujemo
Živimo in delujemo v obdobju, ki ga mediji radi poimenujejo »The Great REthink«.
Kako celostna je vaša znamka in zakaj bi to morala biti?
Živimo in delujemo v obdobju, ki ga mediji radi poimenujejo »The Great REthink«.
Kako bi pa vi porabili dodatni dan?
Pred prihodom poletja se že tradicionalni zaključni šprint sprevrača v nekontrolirani stampedo, ki marsikdaj prestopi meje spoštljivega poslovnega odnosa.
SDG ali ESG ali kaj drugega?
Praktično vsak članek s področja trajnosti, ki ga v zadnjem letu ali dveh primeš v roke, se začne s stavkom, da je gospodarstvo gonilo trajnostne preobrazbe
Vaša prva vizualna asociacija na besedo “trajnost” je?
Klišeji. Za katere danes vemo, da ne delujejo. Vprašanje je, ali sploh kdaj so.
Zdaj je čas za zelene dogodke
Končno, lahko rečem. Pred nami je sezona dogodkov. V živo.
»A še nisi videl inteligentne denarn’ce, al’ kva?«
Potrošnikova denarnica še nikoli doslej ni imela takšne odgovornosti.
“Dobro življenje” lahko zgradimo, a to ne sme biti cilj
Prihaja leto, ko na drugi strani pogleda na bo več tako megleno …