Vinakoper

Pridi varno domov

O PROJEKTU

Kako najti najbolj učinkovit način komuniciranja odgovornega pitja alkohola? S svarili? S prepovedi? Z grožnjami? Vinakoper si je želel novega, svežega pristopa na področju osveščevanja k odgovornemu pitju alkohola – predvsem takšnega, ki dejansko funkcionira in prepreči marsikateri nesrečen konec ter ga obrne v srečnega. Odločili so se zavzeti pozicijo prijatelja, ki ne svari in žuga, temveč preprosto zaželi iskreno in dobronamerno željo: “Pridi varno domov”, saj lepa beseda vedno bolj zaleže kot grožnje. Ker pa smo seveda želeli, da sporočilo doseže čim več ljudi, smo zasnovali TV oglas s presenetljivim in zabavnim preobratom, ki je poskrbel za visoko število deljenja in všečkanja na družbenih kanalih. Oglas je prepričal tudi lokalne občine, ki so se pod osveščevalno akcijo podpisale kot uradne pokroviteljice in širile zgodbo tudi prek svojih komunikacijskih kanalov. Hvala za zaupanje Koper, Izola in Piran!

NAROČNIK

Vinakoper

DATUM

junij 2020