TESTNI DNEVI TRAJNOSTI

Za vas ustvarjamo rešitve z odgovornim odtisom in vašim lastnim pečatom.

Vsakemu naročniku pomagamo razviti njegov edinstven potek trajnostne transformacije.

Za vas razvijamo

01

Aktivne trajnostne znamke

02

Strategije implementacije trajnostnih vidikov

03

Strategije komuniciranja trajnostnih aktivnosti

Za vas koncipiramo

01

Kreativne kampanje

02

Komunikacijske taktike

03

Multimedijske vsebine

04

Oblikovalske rešitve

Za vas realiziramo

01

Izdelke in marketinške projekte

02

Video produkcijo, spletne strani, tisk in dogodke

03

Družbene pobude in povezovanja

04

Usposabljanja in izobraževanja

S PLITVIMI VSEBINAMI NI GLOBOKEGA UČINKA

Majhne spremembe se začnejo pri vsakem posamezniku. Velike
revolucije se začnejo z marketinško agencijo.

Kar dober slogan, mar ne? Ne želimo biti bahavi, a vemo, da se trajnostna transformacija ne more zgoditi brez osveščenega in motiviranega potrošnika. Potrošnika pa lahko prepričamo le s kreativno, učinkovito komunikacijo, ki pripomore k spreminjanju navad. In tu nastopimo mi.

Da pa ne bi bili le samooklicani marketinški strokovnjaki, si svojo profesionalnost radi pustimo potrditi tudi s strani neodvisnih institucij. To dosegamo z nenehnim izpopolnjevanjem in nadgrajevanjem strokovnega znanja kot na primer s pridobitvijo certifikata Sustainability Business Management CISL Univerze v Cambridgeu.

BRANJE & ZNANJE

Vsebina,
vredna branja

Kim bo vedno izgledala hladno

Zemljina temperatura narašča. In da bi to rešili, kupimo Ultimate Nipple Bra by Kim Kardashian. 

Molk ni zlato, vsaj ne bi smel biti

Kdo so tisti, ki se še skrivajo? Ki molčijo?

Zares dober svet

Kaj je za razvoj trajnostne družbe in spremembo navad potrošnika pomembno?

»Let’s get frank!«: ups, bodimo iskreni

Pred nekaj tedni se je končno vsaj za trenutek dvignil prah okrog debate o dobrem komuniciranju trajnostnih tematik.

Ali je možno reciklirati tudi oglaševalske akcije?

Verjetno ste si že kdaj rekli: »Kaj ko bi reciklirali tole idejo?« No, če ste si, besede niste uporabili pravilno.

Zakaj pa v drugi ali tretji fazi LCA ne bi posegli po načrtih narave?

Predstavljajte si kiparja, ki je na svojo ustvarjalno mizo postavil gmoto gline.

Kakšen je LCA oglaševalske akcije?

Z vzponom trajnostne ekonomije je v ospredje prišla tudi metodologija LCA, s katero merimo vpliv izdelka ali storitve na okolje.

»Just ček(-ing)«

Kot gobe po dežju se pojavljajo »detektivi zelenega zavajanja«, ki razkrivajo zavajajoče komunikacijske prakse.

Izginjanje narave iz popularne kulture

Če bi se igrali igro asociacij, kaj bi bila vaša prva misel na besedno zvezo »Walt Disney«?

Kako zelena je zelena bilanca? 

Besedi leta sta nedvomno transparentnost in zeleno zavajanje.

»Nič, kar naredim, ni v redu!«

Takšno izjavo bi verjetno najbolj pričakovali v kakšni razgreti debati med dvema zakoncema ali pa morda v besednem dvoboju z otrokom.

Saj gastronomija je ženskega spola, kajne?

Nežna roza marelična barva, v ogledalu se lesketa lepota drhtečega cvetja, estetsko opremljena miza čaka goste. Na kaj pomislite ob tem opisu?

Naj bo »meta« v metavesolju tista izvorna meta*, ki jo potrebujemo

Živimo in delujemo v obdobju, ki ga mediji radi poimenujejo »The Great REthink«.

Kako celostna je vaša znamka in zakaj bi to morala biti?

Živimo in delujemo v obdobju, ki ga mediji radi poimenujejo »The Great REthink«.

Kako bi pa vi porabili dodatni dan?

Pred prihodom poletja se že tradicionalni zaključni šprint sprevrača v nekontrolirani stampedo, ki marsikdaj prestopi meje spoštljivega poslovnega odnosa.

SDG ali ESG ali kaj drugega?

Praktično vsak članek s področja trajnosti, ki ga v zadnjem letu ali dveh primeš v roke, se začne s stavkom, da je gospodarstvo gonilo trajnostne preobrazbe

Vaša prva vizualna asociacija na besedo “trajnost” je?

Klišeji. Za katere danes vemo, da ne delujejo. Vprašanje je, ali sploh kdaj so.

Zdaj je čas za zelene dogodke

Končno, lahko rečem. Pred nami je sezona dogodkov. V živo.

»A še nisi videl inteligentne denarn’ce, al’ kva?«

Potrošnikova denarnica še nikoli doslej ni imela takšne odgovornosti.

“Dobro življenje” lahko zgradimo, a to ne sme biti cilj

Prihaja leto, ko na drugi strani pogleda na bo več tako megleno …

Dinozaver vstopi v palačo Združenih narodov

Kampanja, ki odpira veliko večjo razpravo, kot je sporočilo “z naskokom najstarejšega govorca – dinozavra”, kot so povzeli na POP TV.

Saditi ali ne saditi?

Sajenje dreves samo po sebi ne spodbuja trajnostnega ravnanja potrošnika.

Kje začeti?

Kje je najbolj smiselno začeti. In kako, seveda.

Skoraj polovica si jih preprosto želi mir!

V katero polovico počitnikarjev sodite?

Greenwashing

Koliko časa poznamo v Sloveniji termin zeleno zavajanje?

CO2e = nova valuta

Podnebna trgovina, kjer se plačuje zgolj s klimatsko valuto CO2e.

Kakšen odtis naredijo vaši možgani?

Kaj če vam na seznam KPI-jev, ključnih kazalnikov uspešnosti, vaše naslednje oglaševalske akcije umestijo maksimalno količino CO2 emisij, ki jih lahko povzročite z njo?

Tony’s Chocolonely

Primer dobre trajnostne znamke z jasnim smislom obstoja in aktivno, vplivno vlogo.

e-mobilnost

E-mobilnost je korak v trajnostno poslovanje.

Modna industrija

Trajnostni marketing – začeti morate pri najboljšem. Pri idealu.

Vsi članki