Vinakoper
Viva la pink!
O PROJEKTU
Rožnata dandanes ni le barva ali pa sorta vina. Je simbol, ki reprezentira svobodo izražanja, izvirnost, odkritost ter veselje do življenja. Vse to vibrira na brbončicah, ko okusimo roseje by Vinakoper. In vse to reprezentirajo liki, ki smo jih ustvarili za oglaševanje tega pristnega, svojevrstnega in čedalje bolj priljubljenega vina.
NAROČNIK
Vinakoper
KATEGORIJA
digital, OOH
FOTOGRAF
Peter Giodani
Kampanja gradi na vizualno zelo močnih in drugačnih key-visualih, ki gradijo na drugačnosti in opaznosti. Liki in ambienti so edinstveni in dajo občutek, da s kampanjo oznanjamo prihod nove generacije, novega obdobja, ki odpira nova poglavja. Temu primerno je zasnovan tudi slogan in podpira občutek nastajanja nekega novega gibanja s skorajda aktivističnim pridihom, ki vneto vabi ljudi, da se mu pridružijo.
Krovni nagovor “naj živi pink!” lahko v komunikaciji na socialnih kanalih še dodatno nadgradimo glede na motive in sporočila, ki jih želimo sporočati. Tako razvijemo vrsto dodatnih “parol”, ki izhajajo iz krovnega nagovora vendar imajo v sebi naboj pristnosti, liberalnosti in unikatnosti.